luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En fredagseftermiddag

Kategori: My life..

Jäsp!
Det var rätt segt att gå upp i morse..
Ett glas vin råkade visst bli en halv flaska! Hoppsan!
En mycket trevlig kväll må jag säga.. :)

Var på jobbet redan halv åtta.
Eftersom jag var på sjukan hela eftermiddagen igår brann min planerade kontorsstädning inne, men nu är golven och toaletterna rena och fina!
Återstår bara soptömning..

Ikväll är det dags för FAME-reunion!!
Jag satsar en hundring på Ratt & Roder, men man vet ju aldrig.
Oavsett vart vi ska så är jag garanterad en härlig helg med härliga människor!
Ska vara flitig med kameran, lovar!

Nu väntar en massa arbete med uppdatering av pärmar och register.
Det känns jobbigt att börja, men oerhört befriande när det är klart,
så det är bara att ta tjuren vid hornen!

Mams: Jag glömde visst säga att jag åt en apa till lunch igår..
Eller var det en kycklingvinge?
Fast jag undrar om det inte var min helkroppsröntgen som råkade fastna?
Har jag glömt säga att jag har en svans?
Många frågetecken..

Svammel.

Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: