luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Detox

Kategori: My life..

Om du varit en hockeypuck skulle du fått en klubba i huvudet!
Vilken klockren kommentar - kläckt av bästaste A-K!
Jag kan ju till viss del förstå varför "hon" kände sig träffad...
*asg*

Idag har jag tränat!!
Så jäääkla skönt att komma igång igen.
Var lite orolig för hur det skulle gå med knät när jag satte mig på
spinningcykeln, men jag tog det ganska lugnt och det gick bra!
Visst kändes det, men inte värre än att jag kunde köra på.
Hoppade över de allra tyngsta momenten, liksom snabba stående rutscher,
men allt annat var jag med på, och OJ va pigg jag var i benen!
Nu är jag tillbaka på banan!
*big smile*

Det är nästan exakt ett år sen jag började med GI nu..
Ganska kul att gå tillbaka och läsa hur det kändes och vad jag gjorde då.
Från och med idag är det hårdhandskarna på igen!
Detox.
Inget socker kommer innanför mina läppar å det närmaste!
Har inga exakta siffror att ge ut, men några icke så trivsamma kilon har
smugit sig på de senaste två månaderna, de ska bort nu.
Kan jag ta 8-10 kilo till sommarn är jag nöjd!
Men då får jag baskemig sätta lite fart.
Från och med nu går jag med i Loppas "tillfällig-diabetes-klubb"!

Ett år, många kilon, många hårfärger och mångdubblat självförtroende!
Inte så illa va?

  

God kväll på er, nu väntar duschen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: