luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Håll er på bena!

Kategori: My life..

Stel..
När jag vaknade idag var mitt knä lite sämre igen, men det var det värt!
Resten av kroppen svarade bra på träningen!
Funderade ett tag på om jag skulle träna idag med men det är nog dumt att gå ut för hårt, dessutom måste jag va fräsch i kroppen till Lasergame-kriget imorgon.
Vi är 10 säkra deltagare, kan bli 12 och kanske någon mer..
Hoppas bara att det inte blir mer manfall, vill ju inte blåsa av allting.
Det vore skittråkigt... Håll er på bena!

Hade nästan glömt bort att jag skulle till vårdcentralen och vaccinera mig idag!
Världens största (eller minsta) spruta med Havrix i min arm! ;)
Nu har jag skydd mot något (Hepatit?) i 25 år eller nåt liknande.
Bra, bra, nu fattas bara reskassan!

Min detox går finfint än så länge!
Känner mig fräsch i kroppen och suget efter socker har redan lagt sig lite.
Dagens frukost:
Två poscherade ägg, lufttorkad skinka, lite ost, paprika och fransk senap.
Dagens första mellis:
En halv monster-apelsin (gav resten till chefen).
Dagens lunch:
Lax med spenatröra och skivad tomat.



Dagens andra mellis:
En liten näve nötter.
Dagens middag:
Grillad kyckling och en egenhändigt gjord vitlökssås.

Hela dagen har jag även fyllt på med vatten!
Låter inte så svårt va?

Efter jobbet åkte jag en sväng till Maxi för uppdatering av förråden.
Träffade på tomten och hans tomtenisse och fick en liten puss..
Jag har vart snäll i år också.. Det ni! *ler*

Nu ska jag kolla slutet på handbollen, slänga in en maskin tvätt och sen 
faktiskt lägga mig och läsa en bok jag börjat läsa!
Jag är ju periodare på sånt där..

Än en gång - laserspelare - Håll er på bena!!!

Kommentarer

  • Tomten säger:

    Määhh!! Du är väll da du Anna, duktig och sliter, ut ur vassen 2009 hägrar där i fjärran, men den är tidigare än du kan ana. ler Kanske du vill bli bjuden på tomtegröt och lite glögg på fredagsaftonen?

    2009-01-27 | 19:54:27
    Bloggadress: http://johanowski.blogg.se/
  • mams säger:

    Är du spruträdd?! Då är du inte mammas flicka...

    2009-01-29 | 14:28:25

Kommentera inlägget här: