luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vill du ha in dem på personkontot?

Kategori: My life..

Dagen har seeeegat sig fram..
Tänk hur olika det kan vara dag från dag.
Det är inte det att jag inte haft något att göra heller, jag har vart sysselsatt,
men tiden har verkligen gått sakta.
Men nu ikväll har det vart precis tvärtom, 3:35 gick på ett kick!

Höll på att bli 180.000 kronor rikare idag...
Var till banken för att göra några transaktioner i olika affärer.
Hade en postväxel på 180 tkr som skulle in på en säljares konto.
Killen i kassan är ganska ny och fumlade friskt med papper och siffror.
Är vanligtvis igenkänd på banken, men jag la fram körkortet så han slapp fråga.
Helt plötsligt säger han:
"Vill du ha in dem på personkontot?"
Man kan säga att det var på det berömda håret innan jag i sista stund hasplar ur mig att det inte var mina pengar och jag såg att hans hand stannade upp precis ovanför "enter-knappen".. Puh! Just snyggt om jag råkat bli rik på kuppen!

Det finns många "borden" i livet, men så länge det inte är ett "måste"
 så är det nog lugnt ändå skulle jag tro.. Undra om jag skrev det för
att dagens städning här hemma brann inne..?
Aja, jag var iaf iväg på spinningen.
Kände mig trött och lite tung i benen från gårdagens pump, men kroppen var pigg. Tyvärr är det ju benen som gör grovjobbet i spinning så jag gick därifrån inte helt tillfredsställd. Orken är tillbaka - välkommen du ljuva karamell!

Nu ska jag gå och lägga mig mycket klokare än vad jag vaknade i morse.
Hade ett mycket intressant och givande samtal ikväll, tack!! :)

Dagens sanning:
Om man är ärlig mot sig själv så får man ett lyckligare liv.

Det ni!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    180 000 hade inte suttit fel :) Du kanske skulle ha sagt ja på bankkillens fråga, och sedan redoviset det som "svinn" på företagskontot hihi Fast då hade nog fröken Björklund blivit arbetslös inom kort :/

    2009-01-16 | 12:26:37
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: