luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dä skä va gött å leva annars kan dä kvätta!

Kategori: My life..

Det är det också!
Köttet ligger och drar i sin marinad, grönsakerna väntar på att bli uppskurna och snart drar vi igång grillen för andra dagen i rad!

Kom hem från buan nu på eftermiddagen, sen dess har jag fixat lite här hemma och legat en stund på spikmattan med missarna. Ja, det är JAG som legat på den, de lägger sig på och brevid mig och myser bara!
De behöver ju - precis som människan - lite mys och närhet!
Ibland har jag dåligt samvete för att jag aldrig är hemma,
men när jag är hemma får de kvalitetstid på hög nivå... Hoppas jag.

Ska ta en dusch och spola bort lite dy från utomhusbadet vi tog oss idag,
sen åker jag mot Fraggelberget.
Imorgon blir det regn, jag hade annars hoppats på en golftur.. paps?
Annars får jag nog ta en sväng till Svea och skaffa mig en ordentlig pump-värk.
Återstår att se. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: