luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En strike för ledigheten

Kategori: My life..

Räkningsdepressionen har infunnit sig....
Fy tusan va alla vill åt mina pengar!! Att de inte skäms?
Får väl glädja mig åt att det är lön igen om 3,5 vecka... Daaa.

Det finns just nu 1 000 saker att göra.
Jag har klarat av räkningarna och disken, det andra får banne mig vänta till semestern. Blir vädret så här som det varit så kommer jag nog att spendera en del tid inomhus är jag rädd... Om han där uppe finns så ska han veta att jag önskar samma semesterväder som förra året. Det är väl inte för mycket begärt?

Livat på jobbet!
Jag har verkligen "häcken full" just nu, men jag börjar se ljuset i tunneln.
Imorgon klockan 17:00 ska jag slå en strike för ledigheten!!
En tuff uppgörelse mellan mig och tre utmanare (bubblare? *mohaha*).
Japp, det är bowlingtime!
Och efter det blir det middag på Broken Dreams!
Ljuva liv!

Middagen igår blev en riktig höjdare!
Ett minst sagt trevligt sällskap samlades runt matbordet på Lapp Anders!
J gjorde sin berömda potatissallad, vi grillade kött och åt med tillbehör.
Till efterrätt hade T bakat en kladdkaka och plockat färska bär ur sin trädgård,
Detta serverades med grädde... Och till det en påse Twist...
Det var nog mycket, mycket befogat att trampa ur rejält på spinningen idag! :)
(Då fick jag det sagt också!)

Ska försöka få tag i min far och boka upp lite golf till helgen nu!
En dag kvar... sen!
*längtar*

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Ja men visst är det konstigt att alla tycks vilja åt ens surt förvärvade slantar. Jag har precis samma problem jag också :(

    2009-08-01 | 14:20:56
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: