luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ett nytt beroende?

Kategori: My life..

Ni som inte testat dessa ännu - gör det!
Perfekt att ta en karamellkola eller "After Eight" som varar ca en halvtimme,
är sockerfri och inte alls speciellt farlig för figuren!
Och som sagt - supergoda!

 

Nu är PMS-monstret borta!!
Det är som om någon dragit ur proppen i ett badkar.
Jag kan nästan känna hur magen sjunker tillbaka och boobsen intar sin ursprungliga form (nedåt) igen.. Inte bara glädjande kanske.
Jag är iaf glad att alla spänningar är över!

Har haft en bra hårdag idag.
Kanske för att jag imorse bestämde mig för att göra något åt utväxten.
Har hårfärgen som Daniel brukar använda hemma, det är liksom bara att kleta i,
men jag är lite rädd att det inte ska bli bra om jag gör det själv.
Vi får se hur det blir med den saken, ska dra på beslutet...

Var på en timmes spinning med Malin efter jobbet.
Bra pass, bra ork, mycket, mycket svett.
Känns skönt att jag iaf kan cykla, vore ohållbart annars (pga hälsporrarna).
Hälarna känns visserligen rätt okej idag, men det är en falsk trygghet.
De är inflammerade och behöver vila tills inflammationen lagt sig. Får helt enkelt fortsätta smörja anti-inflammatoriskt ett tag till!

Idag har jag bestämt mig för en TIDIG sänggång.
Undrar just hur det blir med det jag..?

Kommentarer

  • ma säger:

    Ang. sänggående: tips: Jag brukar lura mig själv i säng genom att placera en spännande bok på kudden.

    Vips så vill jag gå och lägga mig. Fast, om den är riktigt bra så släcker jag inte lampan i första taget...........

    2009-07-07 | 16:35:50

Kommentera inlägget här: