luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Gör slag i saken

Kategori: My life..

Inspirationen är på topp!
Ägnade mig åt inredning och renovering innanför ögonlocken ända in
på småtimmarna igår, hade med andra ord lite svårt att somna...
Nu har jag iaf kommit lite längre än bara tanke, jag är på G!
Ska bli kul kul kul!
Någon som är intresserad av en oxblodsfärgad hörnsoffa i skinn?
Ska ta min "lilla" bäddsoffa i bruk igen och tänkte sälja den andra
 till ett bra pris. Funderar på att lägga ut den på blocket för 2000 kr,
men de jag känner får ta den för en tusing!
Kom och köp! :)

Ikväll åker jag en sväng till Mockis och över inför torsdagens tillställning.
Säger det igen; Den 23/7 (nu på torsdag) kl 18:00 och framåt vankas det musik i sommarkvällen uppe på Myrholn i Mockfjärd. Kom dit om ni vill!
Det blir tre låtar av mig och en massa fler av andra sångare,
vet ej vilken ordning så kom i tid!

Angående gårdagens träning så har den satt sina spår..
Stel är bara förnamnet, men det är ontskönt än så länge.

Tjobaloba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: