luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Raindrops keep falling on my head

Kategori: My life..

Snart tänker jag kraschlanda i soffan eller kanske t.o.m sängen!
Ska bara hålla mig vaken förbi lokala nyheterna...

Jag var till folktandvården och lagade ytterligare ett hål idag.
Det gick jättebra och bedövningen tog direkt, men usch för borrljuden...
Zzzzzurrrr, zzzzzzzzzzzzzzwiiing, karv, karv, zzzzzuuuurrrrr..
*gaaaaa*
Det värsta är att de vill ha mig tillbaka redan nästa vecka...
Måste laga två hål till, varav det ena som jag var där sist för och som de
stoppade en provisorisk lagning i pga tidsbrist.. Får de verkligen göra så?
Hade kunnat göra betydligt trevligare saker för de 600 kronorna..

Störtskyar och monsunregn ute.
Vägar är avstängda pga av översvämningarna.
Hos tandläkarn regnade det in så man fick plaska sig fram i sina blåa skoskydd.
Åkte i bilen med högsta hastigheten på vindrutetorkarna i ca 30 km/h,
hade knappt någon sikt alls!

Efter jobbet gick jag, J och E på Ice Age 3!
Sicken söt film - och rolig!!


Se den!

Sen jag kom hem har jag fixat saker inför resan. Bland annat kollat noter och ackord så de stämmer med verkligheten. Den här gången hade jag tur!
Om någon råkar sitta på ett exemplar av noter till "Fields of Gold" med Eva Cassidy så får ni gärna säga till.. Hittar dem inte, och fick inte ut ackorden på nätet heller... Vill hemskt gärna göra den...
Ni som vill komma och titta/lyssna kan boka in torsdagen den 22/7.
Det blir på kvällningen på Myrholen i Mockfjärd, vet dock inte exakt var.
Återkommer om det.

Dags för lokala nyheter!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Så du ska sjunga den 22:a! Då kommer jag och tittar. Såg att jag är ledig då :) Hojta till när du vet när och var! Krama

    2009-07-09 | 09:06:23
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: