luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Skallebank

Kategori: My life..

Min hjärna känns något för stor i mitt huvud just nu....
Kanske det börjar sippra ut hjärnsubstans genom öronen strax?

Är det inte alltid så att man har som mest att göra när man skulle vilja tagga ner och bara få klart allt. Jag vill inte ha lösa trådar hängande när jag ska va ledig.
Men OM jag behöver ledigheten nu.. varenda nerv i mig längtar!

Det har visserligen blivit lite ändring i planerna, men det kommer bli bra!
K och E följer inte med så det blir madre, padre, J och jag.
Det kommer därmed inte att bli något golfspel i Trysil (papsen fortfarande skadad i handen efter stickan), men jag och J tar cyklarna med oss och jag packar även skor för en fjällvandring! Längtar, längtar, längtar!

Kommentarer

  • sebastian säger:

    ja men eller hur!! saknar dig med som bara den! vad ska vi hitta på för ursäkt för å träffs?!!

    KRAAM

    2009-07-09 | 22:03:59
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: