luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sunny!

Kategori: My life..

Jag gnuggar mig i ögonen och tittar ut ännu en gång...
Solen skiner, den skiner faktiskt!!!!!
Halleluja.

Klockan är bara strax före sju och jag har redan handlat på Maxi och ätit!
Ska klappa kissarna en stund, sen ska jag rensa jordgubbar och vispa
till lite grädde som jag ska bjuda Mr P på ikväll!

Körde ett svettigt städpass på jobbet idag.. Först 45 minuter dammsugning på lunchen och sen ca en timmes aktivt skurande under eftermiddagen.
Det är mycket golv vi har... otacksamt för fläckar och svårstädat!
Får lämna in en klagelse... Blir svettig på riktigt!
Ska lämna blod imorgon. Åker hem och äter och packar en träningsväska, sen direkt till Blodcentralen och sen tillbaka till jobbet. Efter jobbet tänkte jag köra Core-träning och kanske lite kondition om fötterna tillåter.

Vet inte om jag har så mycket mer att säga idag...?

Kommentarer

  • Sebastian säger:

    haha njae, hade inte röda utan jeansshorts,. och jobbade vid den tiden.. :P så tror det var tur att du inte hejjade! (:

    2009-07-15 | 12:14:40
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: