luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Morgongymnastik

Kategori: My life..

Började dagen på golvet idag, men det är inte så farligt som det låter...
Satte i en dvd med mag- och ryggträning och körde en halvtimmes träning på yogamattan. Vaknade ganska snabbt till liv och insåg att det var en ganska bra grej jag åstadkommit! En halvtimmes morgonträning lite då och då är nog inte så dumt.
Kanske borde göra det till en vana?

På jobbet tycks saker och ting lösa sig till slut.
Har haft lite småpanik över att ha så många trådar hängande lösa när jag går på semester på fredag, men jag tror jag kanske lyckats fästa dem alla!
Känns bra att kunna lämna över med ett lugn i maggropen.

Ska strax fara mot Medväga för en snabbpackning och kattmatning,
sen åker jag mot Fraggelberget på grillkväll med ett härligt gäng!
Ska bli riktigt trevligt! :)

Nä, dags att rota bland pärmarna en stund till innan jag får gå hemåt!
Ha en fin afton!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: