luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jazzar i solgasset (innanför fönsterrutan)

Kategori: My life..

Solen skiner och jag stortrivs!!
Nu längtar jag mer än någonsin efter semestern.
Bara två veckor kvar, sen ska solen skina även på mig!
Gjorde ett test som visar hur bra man egentligen var på att ta semester.
Fick svaret: Se upp! Du är antingen arbetsnarkoman eller stressad.
Hmmm... undrar om jag går i min faders fotspår?

Åker upp till buan efter jobbet.
Har nog blivit en liten fäbodjänta när jag tänker efter...
Tycker det är så skönt att vara där, lugn och ro, sysslor för överlevnad (och
trevnad) inget konstlat eller onaturligt. Bara vara. Fasen va nice!
Det om något borde få arbetsnarkomanen inom mig att slå sig till ro.

Övningen i Mockis igår gick bra!
Nu på torsdag den 23/7 ca kl 18 är alla varmt välkomna att ta med sig en korg med fika och lyssna på musik i sommarkvällen uppe i Myrholn i Mockfjärd! Tydligen så är det mycket uppskattat och detta blir nionde året i rad de kör! Det kommer att vara blandad reportoar, men ganska mycket sväng! Ta er dit vettja!

Swing it magistern (eller Kjell som är den enda på plats)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: