luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fri sikt

Kategori: My life..

Wiiiee!!
Golf imorgon om regnet håller sig borta!
Då papsen är skadad är golfkompisarna lätträkneliga, men Jonas på jobbet hakar på! Han blev så inspirerad inför sin typ andra golfrunda på två år, så han gick in på intersport och köpte en ny driver!
Det visar väl sig om han kan slå nå längre/bättre för det! :)

Kom hem från jobbet idag med ambitionen att jag skulle
putsa alla fönster, ställa allt tillrätta och städa här hemma.
Saker blir som jag sagt tidigare inte alltid som man tänkt sig...
Färgen som målarn målade dit för ett par dagar sen hade fortfarande inte torkat ordentligt, så jag blev bara klar i köket. Skiten finns väl kvar till en annan dag antar jag. Det är ju inte så jag har gått och stört mig på att fönstren varit skitiga tidigare, jag ser nämligen inte sånt. Så länge jag ser ut så är det okej liksom.. Och nu är det då fri sikt i köket åtminstonde!

Ska klappa missarna en stund nu, sen åker jag till ett par andra mysingar..
Hörs imorgon!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är visst inte bara moster som fejar...

    2009-07-04 | 17:54:19

Kommentera inlägget här: