luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Åderlåten

Kategori: My life..

Tappad på nästan en halvliter blod.
En god gärning som fler borde prova på, även ditt blod behövs!
www.geblod.nu

När jag ändå är i farten att länka så måste jag bara länka till det här!
Snacka om otur!!
Håkan, vad säljer du för hus egentligen? ;)

Var på coren efter jobbet som planerat, känns skönt att trimma magen lite,
det är den absolut mjukast delen på hela mig så det skadar då inte!
Sen gick jag till My Sushi där jag träffade musikal-Maria, hon har tydligen
jobbat där ett tag - kul att se dig Maria! Lika söt som vanligt! :)
Vet inte om sushi till middag är det optimala för degiga magar, men det är åtminstonde bättre än pizza! Köpte med mig två portioner och åkte till fraggelberget på middag.

Kom precis hem och landade här...
Läste ur boken häromkvällen och står i kö på bibblan på nästa i serien.
Disken är diskad och det är ganska så städat här hemma..
Vad ska jag göra nu då???

Jag har förresten "hittat" ännu ett blåmärke från flygturen i fredags...
Där magen byter namn nedåt såg jag ett blågult märke som jag inte lagt
märke till tidigare.. Så kan det gå när inte suspensoaren är på! :)

Nu börjar en film med Bruce Willis på tv4+, tror jag lägger mig på soffan en stund!

G'natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: