luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Cykel, blurra och dopp!

Kategori: My life..

Jäklarns så trött jag är...
Nu har jag vart trött hela den här veckan, vad är det för fel?
Snart åker jag från jobbet, hem, packar ryggan och trampar upp till Fraggelberget där J och gossebarnet väntar med grillad blurra. Ibland har man det bra!
Efter maten är planen att ta ett kvällsdopp nere i sjön där borta.
Ska bli riktigt svalkande och skönt!

Jobbet har segat sig fram idag.
Mängder av småpyssel blev till en seg massa och det känns som om jag
mest trampat vatten fast jag ändå fått väldigt mycket gjort.
Semestertarmen börjar skrika högre och högre...
Nästa helg blir det iaf en minisemester!
Jag och J hakar på mams, paps, farbror och fru upp till Sälen fredag-söndag.
Vi tar med cyklarna, vandringsskorna och golfklubborna!
Kommer bli kanon, längtar så det knakar!

Målarn blev klar där hemma idag!
Äntligen kan jag återställa allt till det normala.
Det normala med undantag för att det kommer att va finare än normalt!
Tänkte passa på att putsa all fönster ordentligt nu när allt är nedtaget
och undanflyttat, men det får bli morgondagens projekt.

Dags att plocka ihop för hemgång!
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: