luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bootylicious

Kategori: My life..

Jösses Amalia!
Satte på en gammal Destinys Child-skiva och alla mina dansnerver började rycka och lusten att stå och "shake loose" på ett dansgolv föll visst på...
Hmmm.. får nog rulla höfterna hemma här i köket istället.. :)
Väntar på A-K som för en gångs skull ska få Anna-lagad mat!
Hon säger att det annars oftast är hon som bjudit på mat när jag bjuder.. fattar inte vad hon menar, men det KAN ligga nåt i det.
"Karré...? Njaee.. Jag har fläskfilé i kylen..."
"Jag har blandat till en fetaoströra.."
"Ville du ha ett glas vin till maten?"
"Tog med lite sånt här också...."

Ja, ni ser man har det inte så lätt alla gånger! ;-)

Gårdagens framträdande gick väl rätt okej.
Trots att det var ihållande spöregn så var det ändå några (förvånandsvärt många) själar som pallrat sig dit!
Jag har insett en grej bara....
Om jag hette typ Britney Spears eller kanske Beyonce eller rent av Sanna Nielsen,
då hade de satt mig i mediaträning direkt...
Sablar så nervös jag är för att prata mellan låtarna!
Jag får tunghäfta och blir flamsig och uttalar ord fel...
Är liksom mer nervös för snacket än för sången numera.
Hoppsan Kerstin, hur gick det här till?

Imorgon tänker jag unna mig själv en sovmorgon, sen - beroende på tid, väder och vind - tänkte jag ev träna, kanske åka till buan eller pyssla här hemma. Och på kvällen ska vi till Fagerberget på kalas! Blir nog en kanonhelg, det känner jag långt ner i maggropen. Och uppladdningen kunde inte ha varit bättre!

Pratade med Tesa idag också!
Nu har vi bokat in vecka 33 för en sväng nedåt i landet.
Det blir förmodligen istället för Sälen som vi tittade på tidigare, men kan ju inte hinna med allt... Men vi ska kolla upp cykelmöjligheter längs med Göta Kanal så det kommer bli kanon!
Ska bli kul att träffa de små också, fast en av dem är nog rätt stor nu.
Längtar efter semestern nu...

Kommentarer

  • ma säger:

    Varför tar du inte och rullar höfterna på kalaset Fagerberget? Kanske fler hänger på? Det är väl det som avses med folkrörelse?

    2009-07-25 | 09:25:21

Kommentera inlägget här: