luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mockfjärd nästa

Kategori: My life..

Nån som vet hur filmen slutade eller?
Somnade i andra reklampausen.. och jag som bara skulle blunda lite...
Vaknade iaf till eftertexten så jag missade ju inte slutet. ;)
Men jag vaknade faktiskt inte av ljudet på teven, utan av att min fot värkte...
Hade legat med foten vinklad mot soffan så att hälsporren legat mot
och aj aj aj så det molade och dundrade i hälen.
Är så trött på mina fötter vid det här laget att en amputation ligger nära till hands.
Ont det gör ont när jag står det gör lite ont på natten men mycket på dan.

Det var tandläkardags idag igen.. Hurr!
Nu behöver jag iaf inte dit igen förren i september och då träder högkostnadsskyddet in = halva priset! Får se till att laga så mycket som möjligt....
Det gick bra och gjorde inte ont den här gången heller, men jag fick vänta på min tur i vanlig ordning... Kan förstå att det blir förseningar då man har ett sånt jobb, men det är så tråkigt att behöva vänta varje gång.

Efter jobbet bär det av till Mockis för en liten musikstund/övning på Myrholn!
Nästa torsdag kl 18 (tror jag) är det för allmänheten, får reda på mer ikväll.
Ska dimpa in hos mor och far och smörja kråset också, det blir gött! :)

Ska försöka få i mig lite kaffe nu, får se om läppen hänger med...
*bedövad*

Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: