luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Förändringar

Kategori: My life..

Vi klarade oss ganska bra från regnet igår.
Snörde på oss gympadojjorna och klättrade upp på bergshällarna bakom Medväga, upp mot Bergebo. Att gå på okända stigar är verkligen kul!
Ska nog snöra på mig skorna någon mer gång - hittade massor med blåbär!

Runt omkring mig blåser förändringens vindar, inget nämnt inget glömt.
Förändring.
Tycker det är ett ganska laddat ord.
Vissa förändringar går att se, andra går knappt att ana.
En del kan göra dig lycklig, en del kan göra ont.
Dagens stora förändring gjorde mig tom.
Blev förvånad över min känsla som kanske mer lägligt borde ha varit glädje, men medans munnen log fick jag en klump i magen...
Kanske fick jag en förklaring av min kloka vän, kanske inte?
Förändringar blir det iaf, på lång sikt.

Ikväll kommer det nog bli en förändring här hemma...
Har fått en spekulant på soffan och nu står den där och ser skönare än vanligt ut.. Jag slår vad om att jag kommer att ångra mig när lasset gått.
Gör det nästan redan nu... Men, ting är ju bara ting.

För övrigt så har jag vart på Svea bidragit till en långsiktig förändring på min mag- och ryggmuskulatur nu efter jobbet. TTC med Malin borde sätta spår!
Ska försöka förbereda lite inför morgondagens sång i Myrholn också,
kläder tex, vad ska jag ha på mig???
Och så ringde J och gjorde mig glad, han kommer hit och kramas även ikväll!
*glädjetjut*

Dags för en förändring från odör till doft nu!
Jepp duschdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: