luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag är ledsen men...

Kategori: My life..

..imorgon blir det regn!
Iaf om man ska tro det där med att döda en spindel.

Jag har precis utkämpat en duell mot ett odjur som inte var från denna planet, det är jag tvärsäker på! Den äckligaste spindeln någonsin kom från ingenstans och satt helt plötsligt i diskhon framför mig... Jag gav ifrån mig ett illtjut och efter en snabb överläggning med mig själv blev han mos under ca 5 meter toalettpapper... Det var det värsta jag sett...
Illgrön med nåt röd/orange märke på.. Kan det ha varit ett kors?? Han såg ut att ha 6 låååånga ben och två kortare. Fan nu kryper det över hela kroppen!

Nu går jag bara och funderar om han verkligen var ensam...
Bäst att fly fältet, sorry missarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: