luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag förblir rekorderlig

Kategori: My life..

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut!
Först stack det till, sen sved det, sen blev det varmt, varmare och behagligt.
Sen gjorde det helsikes ont igen.
Jag har premiärlegat mammas spikmatta!
Verkligen en annorlunda upplevelse, men positiv!
Det ondaste var att "kliva av", det kändes som om alla 6000 piggar etsat sig in i ryggen på mig och att mattan skulle följa med när jag reste mig upp, men istället så släppte den taget och.... aj. Efteråt såg det ut som om jag legat i solen för länge, var alldeles knallröd (med massa små märken) och kritvit där behån suttit.
Men nu funderar jag starkt på om man inte skulle ha haft en sån där..

Är strax på väg till Insjön för att träffa Fame-gänget!
Simon har fixat badtunna och det ska också grillas, om jag känner mina
 fameare rätt så kommer det bli riktigt lattjolajban!
Jag blir dessvärre inte kvar så länge..
Eller dessvärre förresten.. jag ska ju på annat kul!
Tänk att allt roligt alltid händer samtidigt!?
Har köpt mig ett medlemsskap i Atletklubben så ikväll ska jag svänga mina lurviga på Hea-nöjet med ett helt gäng med galna Mockfjärdingar!
Kommer lite sent till förfesten bara.

Får iofs se hur mycket fest det blir..
När jag var hemma idag kollade jag på vinflaskan i kylen och konstaterade att jag var sugen på cider istället, så det kunde jag ju svänga in och köpa på vägen till Mockis... Dumt tänkt av mig..
Systemet var förstås stängt på Nationaldagen, så istället för mina starka goda cider så ska jag ikväll sippa på rekorderlig cider 2,25.... Hey - party! ;)
Jag lär då förbli rekorderlig... fniss..
Aspen lovade att undvara nån öl om jag ville iaf.
Det blir nog bra det med.

Har som sagt gått på Mockfjärdsdagen idag (eller det sa jag nog aldrig) och för första gången någonsin så har jag handlat för flera hundra...
Hittade en ny kattlåda till missekissarna därhemma.
Verkade urbra faktiskt, och ENKEL, det har jag saknat!
Blir väl nån bild såsmåningom.

Dags för en liten refresch innan jag styr kosan mot Insjön.

Ses vi ikväll eller?

Kommentarer

  • ma säger:

    Om inte kattlådan faller till belåtenhet hos missarna så vet du ju vem som ville ha den nedanför sängen...( pappa Lars)

    2009-06-06 | 17:47:40
  • Sara säger:

    Så härlig du är Anna! Rekorderlig!

    2009-06-06 | 19:48:26
    Bloggadress: http://ollinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: