luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Je suis désolé

Kategori: My life..

Ähum...
Jag måste gå ut med en officiell ursäkt.
Mamma, pappa, Aspen.. jag VET nu att ni är oskyldiga.
Jag har hittat mina bortblåsta inlines-skydd.
Förlåt? Pardonnez moi?

*blink blink*

Som straff för mina anklagelser har jag fått hälsporre...


Läste mig till detta här.
Har köpt ett par fula sulor som jag har i skorna, det kändes verkligen som himmelriket då jag la i dem, men nu molar det och är inte lika skönt längre.
Det som stör mig är att det står att man ska vila bort det och att det kan ta uppemot TVÅ ÅR att bli återställd! Glöm det! Jag har inte tid att vila så länge. Jag tycker ju att det är roligt att träna och dessutom hägrar beachen!
Jag ska bli kvitt eländet, helt klart!

Har köpt en fin present till mig själv idag!
Pamparapampampampaaaa!


  
Eine kleine spikmatta!!!

Nu ska det minsann hetta till rejält i det Björklundska hemmet!
För er som inte testat - do it!
För er som vill köpa en spikmatta - sommarerbjudande på Hälsobutiken inne på stan i Borlänge (vid apoteket), denna variant kostar 499 kronor (brukar ligga på 680kr och jag kan inte se vad skillnaden mellan denna och den min mor köpte skulle vara...). Do it!

Dagens mat har vart okej.
Lunchade på Liljan, men tänkte "less is more" och det gick rätt bra.
Dagens kvällsmat blev en blandning av det som fanns att tillgå.



Två portioner (matlåda imorgon):
En halv påse Thai-Wok, en kryddig korv, fräs i lite olivolja i en stekpanna eller wok tills det fått färg, krydda med det du gillar. Ta en tomat och en avokado, dela i småbitar. Blanda creme fraishe med tacosås (medium).
Klart - smaklig måltid!

Nu har jag jobbat, tränat (spinning), duschat, lagat mat, ätit och bloggat.
Får jag lägga mig på spikarna nu?

Oh yes I can!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: