luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sex månader

Kategori: My life..

Idag var det sex månader sen jag träffade J.
Det känns både längre och kortare än så, beroende på hur man tänker.
Skulle kunna berätta mer om allt jag upplevt under tiden som förlöpt,
men jag anser det vara mitt, vårat!

Tack J för det första halvåret med dig!
Hoppas på några till...

*¨*¨*¨*¨*

Sången igår gick okej.
Aningens högt ställda krav på mig själv i kombination med "A-vista"-musiker kan göra det hela lite svårbedömt. Jag ger mig själv väl godkänt med ett litet minus i kanten. Kunde ha vart bättre, kunde ha vart mycket sämre. Tanten med pengarna ger jag dock underkänt. Surkärring.
Kul var det iaf att träffa nära och kära!
Ännu roligare var det att J fick muta sin son för att följa med! :)
Men sen blev det fiolioliolej och prästens lilla kråka för hela slanten!

I eftermiddag åker vi till buan och firar B som fyller 60!
Jag har packat myggsprayen och andra grejer som kan komma att
behövas, så nu är det "bar å åk", tror jag!

Duschen nästa!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jaså, fäbojäntan i dig kommer fram! Ha en trevlig helg.

    2009-06-20 | 14:46:55

Kommentera inlägget här: