luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Snooze

Kategori: My life..

Idag blev det nio hål i Rista!
Det gick både bra och dåligt, var stundvis lite distraherad av mygg
och andra flygfän som gjorde sitt yttersta för att äta av mig...
Nej, nästa gång blir det myggmedel på och så låter vi drivern vila då den vill vila.
Då blir det kanon!

Sen jag kom hem har jag mestadels pratat i telefon och myst i soffan
efter en dusch (hade benen fulla av intorkade myggor).
Ska styra stegen mot sängen nu och det ska bli en fröjd!
Nog för att måndagar sägs vara värst, men...

Imorgon är det tisdag och då ska jag bara snooza en gång!
Nej så här skulle man visst säga för att lyckas:
Imorgon är det tisdag och då VILL jag bara snooza en gång!

Imorgon är det tisdag och då får vi minsann se hur många snoozisar det blir..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: