luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Supersnabbis

Kategori: My life..

I morse var sängen så där skön som den bara är på morgnarna igen...
Det var ett elände att svinga benen över sängkanten, tur jag hade draghjälp!

Arbetsdagen började med att jag dammsög hela kontoret och sen åkte hela truppen iväg på ett förmiddagsmöte på Säterkontoret.
De har det så himla mysigt där, gammeldags och fint!
Avrundade med supergod lunch på stadshotellet innan vi (med undantag för en snabbtitt+köp på Matts Mattor) åkte tillbaka mot förpliktelserna igen.
På eftermiddagen jobbade jag på som en liten skållad råtta för att hinna med lite städning, inredning och ihopskruvning av möbler sista timmen!
Nu har vi - äntligen - en kundhörna!
Stolarna jag beställt från IKEA kommer visserligen inte förrän
nästa vecka, men de jag ställt dit duger så länge!

Är bara hem och vänder en supersnabbis nu.
Skulle ha blivit klippt av Daniel idag, men han åkte på spysjuka..
Är tvungen att klippa burret innan midsommar så jag sprang in till frisörutbildningen vägg i vägg med kontoret, så nu blir det klippt imorgon istället.
Färgen får vänta, den får Daniel fixa!
Som sagt, jag är på språng..
På väg till Svea för lite BodyBalance!!
Det var säkert ett halvår sen sist jag var på det, ska bli skönt!

Keep smiling! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: