luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I denna ljuva sommartid

Kategori: My life..

Återigen är det söndag kväll och veckan, liksom dagen, går mot sitt slut.

Skillnaden på den här helgen jämfört med andra helger har inte varit så himla stor egentligen, men vi kallade visst den här helgen för midsommar.
Nu går vi mot mörkare tider igen. Och om ett halvår kommer tomten! :)

Åkte ju till buan igår!
Kalasade en stund innan vi drag oss undan knotten in i stugan.
Korkade upp en liten champagneflaska och skålade för halvåret och sen
spöade jag J inte bara en gång - utan fyra gånger - i shack!
Skulle inte säga att jag är nåt shack-proffs direkt,
men det var ju som att stjäla godis från små barn... *fniss*


Lyckligt ovetandes...

Idag har vi plockat och staplat med ved och fikat på en stund på härbretrappen 
innan vi smet hem i tid innan fäbodgudstjänsten började..
Håller med A; "Jag må va andlig, men inte kyrklig."
Huvudet på spiken.

Sen jag kom hem har jag legat en stund på spikmattan, läst i boken,
vart på pumpen med Loppa och slappat vid teven.
Imorgon ska jag va glad om jag kommer ur sängen..
Var helt skakis efter träningen idag!
Men det är då det gör nytta - imorgon återgår jag till min matdagbok.
Det känns som det lär behövas en diet efter midsommarledigheten.

Några bilder från helgen:

  
  
  
  

I denna ljuva sommartid

Natti!

Kommentarer

  • ma säger:

    Sommaren är kort men vacker och du har ringat in den bra

    2009-06-22 | 08:23:48
  • Anonym säger:

    Från em bildad persson så stavz shak med schack.

    Blwev du matt nu!

    2009-06-22 | 13:10:31
  • Anna säger:

    Em bildad persson? Nu blwev jag matt! ;)

    2009-06-22 | 13:50:45
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: