luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Gamla och nya kändisar

Kategori: My life..

Hej på er!

Aningens för sent sätter jag mig vid datorn för att sammanfatta dagen och gårdagen, men jag ska göra ett försök (om än lite förkortat).

Vi börjar med gårdagen.
Åkte till Simon i Insjön och träffade några av goingarna från Fame!
Vi grillade, uppdaterades, skrattade, flummade och hade supertrevligt,
tyvärr strejkade kamerabatteriet så det blev bara urdåliga mobilbilder..

 
 
Johanna, Paola, Sebbe, Oscar och Jesper (med sin "lilla" köttbit)

Simon hade fixat en badtunna med kompressor så det blev bubblor, som de precis hoppade i när jag skulle dra vidare mot Mockfjärd igen vid niotiden.
Har hört rykten om att det blev nakenbad i densamma senare under kvällen..
Förvånad..? Njae... :)

Kom till Mockis vid halv tio, svidade om, laddade kamerabatteriet och blev sen upplockad av A-K  och "överkörd" till förfesten hos KPW och A.
Gick vidare till Hea-Nöjet vid elvatiden och stannade där till klockan två då brorsan så lägligt kom hem från cruisingen i Vansbro!
Det blev en riktigt trevlig kväll innehållande det mesta.
Det som ändå slog aningens högre var mitt "idol"-möte med Ola!
För att göra en lång historia kort så kan jag berätta att Ola Rapace har ett
nära samarbete med Atletklubben i Mockis, och han och HoaHoa och nån mer
(vet ej vem) fanns med som dragplåster på gårdagens fest.
Jag gick helt sonika fram till Ola och frågade om jag fick
ta en bild på oss två och det gick ju bra!
Kul! Han är ändå en av mina favvisar i sverige.

  
Anders, Aspen och jag posar i fina villan. Aspen och Sofia lurar på puben.

 
Om Aspen och jag skulle få barn... Njaejj.. Tror inte det va?

 
Man träffar många gamla kändisar på Mockfjärdspartyn..
Jim, jag. Aspen och Anki.


Och så träffar man en del "nya" kändisar också...
Jag och Ola Rapace!

När jag kom hem inatt så var jag varken berusad (aja, lite kanske då)
eller trött, så jag satte mig med Predikanten en timme innan jag kröp till kojs.
Vaknade vid tio imorse, seeegt.
Gick upp och åt lite frukost innan jag masade mig in till spikmattan som låg och väntade på mig.. Det blev en helkroppare idag, först en halvtimme rygg och sen ca 20-30 minuter rumpa och ben. Fantastiskt skönt.
Nu vill jag också ha en spikmatta!
Åkte så småningom hemåt lite lagom öm, trött och glad.

På eftermiddagen idag så var jag, J och E ut och åkte inlines igen!
Jag tycker det är riktigt kul faktiskt, och skönt.
Perfekt för en lite seg bakistrött-men-inte-bakis-dag!

Senare fick jag mig ett rejält skratt!
A-K kom över på lite kvällsmat och visade mig detta...
Det ska väl vara en skadeförebyggande åtgärd, men hur lång kan man gå?
Kanske nåt för J och hans jobbarkompis under P&L-kampanjen?
Helst med tillhörande dans...
*asg*

Nej hörrni, dags för John Blund strax...
Natti!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Lite avundsjuk blir jag ju nästan på dig nu.... Han är ju inte helt ful att se på den där Ola :=)

    2009-06-09 | 13:18:16
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: