luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Grill-Britt borstade av grilldammet

Kategori: My life..

Har inget speciellt att skriva om idag (har jag någonsin det?)..

Kan berätta att jag satt ute i solen och läste ca 45 minuter på lunchen,
skaffade mig en fin bonn-bränna på ena armen..

Idag ser iaf facit lite bättre ut!
Inga monsterportioner och bara ett enda avsteg..
Rainer fick för sig att bjuda på vetelängd, det kunde inte ens karaktären motstå!
Men efter jobbet körde jag först ett core-pass och sen kondition i
"skidmaskinen" efter det, så denna vetelängd fick minsann brinna!
Apropå "skidmaskinen" så var det ett expriment.
Man belastar inte fötterna lika hårt i den och jag hoppas innerligt att hälsporren inte är arg på mig imorgon nu, för då får den maskinen va ett alternativ till min annars ENDA konditionsmöjlighet - spinning/cykling.
Trodde inte att jag kunde känna en sån frustration över att inte kunna träna som jag vill, men det är verkligen ett elände. Tycker mig känna av fötterna redan nu, så jag blir nog besviken imorgon när jag hoppar ur sängen. Men jag har hört att man inte ska måla fan på väggen, så då ska inte jag va den som tar fram penseln!

Efter träningen var det äntligen dags för mig och Grill-Britt att borsta av
 grilldammet och äta gott och pladdra som bara fruntimmer kan!
Grillat griskött i god marinad, lyckade "misslyckade" potatismos-toppar,
hemmagjord salsa, majs, sallad och fetaoströra. Och så vatten!
Ååååh så gott, och matlåda blev det! :)

Och nu är klockans sena timme slagen - igen.
Dags för tandborstning och läggdags!

Kommentarer

  • ma säger:

    Slå en signal om man kan få boka in "Grill_Britts" tjänster.

    2009-06-25 | 17:28:33

Kommentera inlägget här: