luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Underverk och uppoffringar

Kategori: My life..

Idag skiner solen, åtminstonde lite då och då!
Tänk va lite sol kan göra underverk.
Nu strosar folket istället för att stressa, nån sätter sig på en bänk och lutar huvudet mot solen, en annan har rotat fram sandalerna bakom högen av regnkläder.
Sol i all ära, jag har lärt mig leva med regnet också.
Tycker bara det är så himla skönt att bli "solvärmd".

Vägningen i morse gav resultat!
Vägde visserligen mindre under helgen än vad jag gjorde den här morgonen,
men -1,2 kg tycker jag att min "uppoffringar" varit värda. Och det var bara början!

Tjohoo!

Kommentarer

  • mams säger:

    Min senaste uppoffring var att jag efter att ha fullgjort gårdagens arbete 8.00-16.00, så hämtades jag kl.16.30 för avfärd till Tansen och fritis övernattning. 44 barn som blev 36 som skulle nattas.Kl. 01.15 stupade jag och kollegan i säng, frös en stund, somnade för att väckas kl.6.45 av pigga ungar som ville MORGONBADA! Idag ska jag VILA! Fast härligt var det!

    2009-06-17 | 12:14:34

Kommentera inlägget här: