luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Uppåt gör mig nedåt

Kategori: My life..

Ikväll känner jag mig lite nere...
Råkade visst ställa mig på vågen då jag kom hem från jobb och träning.
Kände inte riktigt igen siffrorna som blängde tillbaka på mig.
Va faaaan.

Två kilo kanske inte låter så mycket, men det känns inge kul alls.
Jag ska väga mig igen imorgon bitti iaf, jag har faktiskt (utan att svära mig fri från synd) en förmåga att väga lite mer på kvällen och framförallt efter träning.
Nä, nu får det va slut på undantagen för ett tag!
Dagens kvällsmat blev laxsallad UTAN dressing och det gick urbra
och det smakade gott så det blir även morgondagens lunch.
Sen har jag planer på chévrelasagne, visserligen långt ifrån fettfri, men det är kolhydraterna jag lär få bort ur kosten först och främst.
Kanske jag skulle prova föra matdagbok?
Är det någon av mina läsare som skulle tycka det vore kul att läsa?
Isånnafall får jag anteckna på dagen och registrera varje kväll..
Ska vi ge det en vecka? Iaf till att börja med?
Är ni med eller?

Hjälp mig!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag stöttar dig gärna, men då får du i gengäld fortsätta lägga ut matbilder och recept!

    2009-06-08 | 21:51:47
  • Moster säger:

    Som stöttade enligt inlägget ovan...

    2009-06-08 | 21:52:46
  • Anna G säger:

    Självklart supportar vi dig!! Kanske kan det ge en annan lite motivation oxå...



    Kram

    2009-06-08 | 22:01:09
  • Maria i Motala säger:

    Om det kan hjälpa så är i a f jag med. Kör.

    2009-06-09 | 07:58:35
  • Anna Andersson säger:

    Ja för tusan, kör på. Alla sätt är bra utom dom dåliga så det är bara att prova. Det kanske kan ge dig lite extra motivation!

    2009-06-09 | 13:20:26
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: