luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Har du röstat?

Kategori: My life..

Nu har jag röstat!
Fråga mig inte till vilket val, för det vet jag knappt, men röstat har jag gjort!
EU-parlament-val?
Smidigt att rösta i förväg så slipper man trängas på söndag.
Jag röstade faktiskt lite annorlunda mot jag gjort tidigare,
inte HELT annorlunda, men lite annorlunda.
*ler hemlighetsfullt*

Medans jag ändå var på biblioteket så passade jag på att se till att jag intar sängläge lite tidigare i två veckor framöver.. Lånade Camilla Läckbergs "Predikanten" i pocketform. Dessa får man tydligen bara låna i två veckor. Men jag behöver nog inte så mycket mer tid än så om den är lika spännande som den första.

Annars då?
Jo jag hade tänkt åka förbi på Kupolen en sväng efter jobbet idag.
Halva reapriset på KappAhl (för medlemmar) kan ju resultera i
ett och ett annat fynd om man har lite tur!
Efter det åker jag direkt till träningen och kör en timmes combat!
Får inget sällskap idag, men det ska nog gå bra ändå.

Senare ikväll blir det väl DHW med A-K (hoppas jag?).
Ja, sen är det väl bara sova som återstår.
Jag är trött, tröttare, tröttast just nu. Igår kväll minns jag att jag la ifrån mig tidningen och skulle bara klappa Tassa lite innan jag släckte sänglampan. Sen vaknade jag kl 4 av att samma lampa lyste mig rätt i nyllet...

Så kan det gå! :)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Predikanten ÄR lika bra som den första [nickar] Jag har läst allihopa och de är finfina böcker! Vill du sedan ha ett lästips som räcker ett tag så rekommenderar jag varmt att du läser "Shantaram". En verklighetsbaserad bok tjock som en tegelsten. och sååå fantastiskt bra!

    2009-06-03 | 15:10:19
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com
  • Anna Andersson säger:

    Glömde en sak... Du frågade om "partajet" på lördag. Vad jag har hört så ska det vara på Hea Krogen i alla fall. Vi får se om vi syns då. Kram

    2009-06-03 | 15:11:58
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: