luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lågintensivt

Kategori: My life..

Ikväll laddar jag!!

Imorgon bitti åker jag och J upp till buan och lämnar av diverse packning
innan vi fortsätter till någonstans i Grangärde där vi parkerar och
därefter tar oss med cykel runt Väsman.
En tur på dryga 7 mil.

Min hjärna och mitt hjärta är förväntansfulla, min ända är skeptisk.
Men cykelbrallan är nytvättad och gelésadeln är framplockad,
funkar inte det får jag väl stå och trampa!
Det kommer att bli en fin tur, det är jag helt säker på!

Förutom spikmatteliggning, packning och lite plock här hemma så har denna fredagskväll fyllts av bokläsning. Jag är inne på slutspurten och kommer att hinna igenom ikväll innan John Blund kommer!
Jäkligt spännande - och skönt nu när trådarna knyts samman.
Man blir en jävel på detektivarbete!

Skänker också en tanke till min stackars far som haft en ovanligt
olycksdrabbad vecka, nu kan det bara bli bättre!
Vi blickar framåt och satsar på golf en annan gång, nästa helg kanske?

Kram på er goa människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: