luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Viktigt för mig

Kategori: My life..

Så var vi redan på veckans sista dag, söndag.
Tycker veckorna har en tendens att springa förbi, så även denna.
Men tänker jag tillbaka så har det ju hänt en hel del under den gångna veckan.
Skratt, gråt, hunger, mättnad, trött, alert, många olika känslor etc.
Skulle nog vilja sammanfatta den sista veckan med ordet "viktig".
För mig har den varit väldigt viktig på många olika sätt och inte alltid är det ni får reda på hela sanningen här, men tro mig när jag säger att den här veckan kanske har förändrat mitt liv och framtid. Kanske. Förhoppningsvis.

Idag har det verkligen vart söndag i mitt liv.
Jag har fått en återhämtningsdag och känner att motivationen inför en ny arbetsvecka börjar infinna sig så sakteliga, skön känsla faktiskt.
Följde med J upp till buan där vi tillsammans med hans mor städade lite i uthuset, planerade för härbret, gick runt i markerna i regnet och kurade slutligen ihop oss i stugans värme där vi satt och pratade i ett par timmar.
Gillar att va i buan!

Sen jag kom hem har jag tvättat jobbhanddukar, sängkläder och gardiner.
Passade på att ta en springtur i regnet också - ny rekordtid 23:05!!
Kanske börjar den turen bli för kort?
Men idag sprang jag ganska fort, hade inte orkat en kilometer till i det tempot.
Men om jag drar ner på tempot så orkar jag nog mer..
Får kolla upp nån ny tur kanske.

Finns inte tid för dagens mat idag, men den har vart bra!
Snart knackar A-K på dörren - det nalkas filmkväll med te!

Kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Va du är duktig!

    Skulle gärna vilja hänga med ut och springa så man kommer igång, men det är svårt att komma tä.

    Paps

    2009-06-14 | 22:29:18

Kommentera inlägget här: