luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Regnväder

Kategori: My life..

När det är sånt här väder ute så får man mycket gjort!
Iaf vanligtvis...
Idag har jag kvällsplanen klar och det är inte många knop kvar!

Var iaf på spinning efter jobbet. Angelica hade passet och det var riktigt bra!
Svetten sprutade som sig bör och benen var rejält trötta efteråt.
Körde bara några sidolyft efteråt för att trimma "handtagen" något..

I detta nu står en sjudande fiskgryta på spisen.
En maträtt jag hittade i en tidning, blir den god utlovas recept!
Luktar gott gör det iaf.

Efter maten ska jag duscha och dra på mig myskläder,
sen är det Predikant-dags för hela slanten!
Jag ska alltså läsa bok ikväll - längtar redan!!
Sen blir det sova och sen är det fredag.

Kan ni förstå var tiden tar vägen?
Den här veckan har fullkomligt flugit förbi.
Vi är redan inne i juni och min bantningsplan gick i stöpet - än en gång.
Attans.
Aja, nya tag.

Dags att röra i grytan! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du drar på dig mysk-läder när det regnar????

    2009-06-07 | 08:44:00

Kommentera inlägget här: