luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ytskrap

Kategori: My life..

Har fått massor gjort på jobbet idag och ändå känns det som
om jag bara skrapat på ytan.....
Städningen får nog tyvärr bli ett helgprojekt, faen!

Är det någon som tycker mina matdagar är läsvärda eller
skriver jag ner dem i onödan?

Här är dagen so far:

7:00. Yoghurt, müsli, frön, ägg och kaviar (förvånade?)
9:00. Te
10:45. Nötter.
12:00. Chévrelasagne, tomat.
14:00. Stor kaffe.
16:00. Mandarin + några nötter.

Och så vatten, vatten, bara VANLIGT vatten!

Vad det blir till kvällen vet jag inte, men nåt gott antar jag! :)
Kan ju avslöja att det på vågen trillat av ett kilo iaf!
YeeHaa!

Nu lägger jag in sista växeln och gör en jobbspurt!
Trevlig helg!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fortsätt du!

    2009-06-12 | 21:16:15
  • Anonym säger:

    Fortsätt du!

    2009-06-12 | 21:16:30

Kommentera inlägget här: