luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Full rulle!

Kategori: My life..

Godmorgon godmorgon!
Kom till jobbet tidigt idag så jag hinner uppdatera er lite.

Gårdagen gick i ett huj!
Hade i all hast plötsligt glömt bort att Säter- och Borlängebrudarna skulle åka till
IKEA för inköp och planering av diverse inredning.. Det kom ju visserligen som en
glad överraskning, men mina privata ärenden som jag tänk fixa fick planeras om.
Vi kom tillbaka i god tid så jag hann jobba undan lite innan det var dags att sluta för dagen. Sen var det bara fullt spett hemåt, in i duschen, packa väska, fixa och dona, förbi vid kupolen för byte av brallor (fick bli en skjorta istället), upp på Fraggelberget och landa i Mr Petterssons armar. Han bjöd på en underbar måltid, en snabb promenad, kaffe, glass och mys framför Grey's Anatomy.
Skön avslutning på en annars ganska hektisk dag!

Dagens plan är att hinna förbereda alla annonser, tillträden och visnings-
mappar till nästa vecka, tror också vi vill fixa iordning lite av gårdagens inköp!
Efter jobbet blir det träning (vet ej vilken sort än, Loppa?), och sen blir det hem och packa inför morgondagen. Senare ikväll får jag övernattningsbesök av morgondagens privatchaufför, så då vill jag va färdig med allt.
Full rulle! :)

Dags att sätta igång dagen nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: