luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Glädjerus à la brus-i-magen

Kategori: My life..

Gokväll!

Inspirationen flödar, energin är på topp och jag mår finfint!
Jag är inne i nåt slags glädjerus à la brus-i-magen..
Det går bra på jobbet och med träningen och - icke att förglömma - jag är nykär!
Kan det bli bättre eller?

Köket börjar ta form.
Stackars febriga, men ack så envisa J har stått och bråkat med tre skruvar ikväll. Skam den som ger sig heter det ju, men den tången hade åkt i väggen om det var jag som hade krånglat... Hur som, nu är alla skåpluckor på plats!
Bara lådor, knoppar, färg och småpyssel kvar nu...
Inom kort kommer jag att publicera före- och efterbilder!
Hem ljuva (ljusa) hem.

Tränade FT med Loppa idag.
Jag gillar verkligen det passet, och f-n så jobbigt det var stundvis.
Mera träningsvärk är att vänta!
Förresten, hänger ni med i nya träningstrenderna?
Kettlebells, vet ni vad det är?
Här ska ni få se!


Träning med Kettlebells.

Himla effektiv träning måste jag säga... Och jobbig!
Det finns säkert mängder med olika former av dessa små klot,
men de som finns på Svea är 8 resp 16 kg tunga...
Aaaaahiiiiiii!

Imorgon är jag ledig (igen!) så jag hoppas att solen skiner som idag!
Tänker att det kanske blir en långpromenad runt kvarnsveden, kanske med
kaffestopp hos mormen, då blir hon nog glad..?
Men först ska jag sova. Minst till åtta ska jag sova!
Kan låta som ingen sovmorgon alls, men går jag och lägger mig snart (ögonlocken hänger tunga i ansiktet på mig) så blir det rätt många timmar.

Nu ska jag gå in och titta på mitt fina kök, sen väntar min sköna säng!

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: