luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Himla skönt - må jag säga.

Kategori: My life..

Jag älskar att vakna av mig själv på söndagmorgnar!

Hade ställt klockan på åtta för att komma upp i tid och hinna med dagens
alla måsten och krav, men gick upp redan kvart i - utvilad!
Sög i mig en proteindrink och tog sen med stavarna ut på en morgonpromenad.
Himla skönt efteråt må jag säga!
Eftersom jag väckt kroppen till liv högg jag in på städningen direkt..
Jag har trott att de ska komma och "statusbesikta" min lägenhet imorgon,
men efter samtal från norska havet fick jag veta att det är NÄSTA måndag!
Det innebär att jag helt plötsligt inte alls har så bråttom med allt.
Himla skönt må jag säga!
Men som J brukar säga; "Unna ä som unna ä".
*ler*

Gårdagen.
Ungefär en timma efter gårdagens "rosa" inlägg hade jag återfått min normala färg, duschat och åkt till Fraggelberget där vi lagade en god lunch.
Sen slöade vi på soffan framför skidspelen ett par timmar,
himla skönt må jag säga!
Hade dock en släng av "träningshuvudvärk" för första gången på länge,
brukar kunna bli så när jag tränat hårt på förmiddagen.
Tror det kan bero på att man har lite låg vätskabalans i kroppen efter natten,
men jag har egentligen ingen aning...
Åkte förbi Maxi på hemvägen och fortsatte sen hem och slöade ett tag till!
Himla skönt må jag säga! ;)

Nu ska jag sätta lite fart!
Ska vara i Mockfjärd på "genrep" klockan fem, innan det ska jag åka förbi kupolen och prova kläderna, klippa lillebror och äta med mamsen.

Nu snöar det ute - suck... jag som trodde våren var här.

Kramen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: