luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

"Jag älskar ordet stjärt"

Kategori: My life..

Fullspäckad lördag!

Fredagskvällen blev som väntat lugn.
Vi köpte thaimat som vi åt med andakt och skölde ner med lite rött.
Vi kom på ett system som skulle hålla oss ifrån att prata med "Håkan-dialekt" (som vi gjort i stort sett från det att vi träffades - han svävar över oss som en osalig ande), och det gick ut på bestraffning.
Varje gång någon av oss började prata "Håkan-dialekt" var vi tvungen att säga något för oss obehagligt fem gånger.
Varje gång Johan bestraffades skulle han säga "Jag älskar ordet stjärt" och när jag trillade dit så var jag tvungen att säga "Jag älskar Länshem"... Ha ha ha!!
Det blev till att hålla sig till dalmålet!
Sen hamnade vi på soffan där en av oss - inte jag - efter en stund föll i koma!
Vi la oss tidigt och där invaggades jag i en djup sömn till ljudet av...
ZzzzZzZzZzzzZzzzZZzzZZZZzzz
Big time!
*asg*

Vaknade tidigt i morse, halv åtta...
Gick upp och lagade och åt frukost och åkte sen på spinning!
Trampade på som en liten dåre och blev tvärslut.
Åkte hem, duschade och åt och mötte sen upp Aspen, Lego, Micke
och Loppa på Rommetravet för lite Bygga och Bo-mässa!
Det var väl inte mycket för mig där, men det var trevligt att gå runt och titta lite!
Efter mässan splittrades vi så jag och Aspen åkte till Kupolen för lite shopping.
Hittade tre tröjor/toppar på H&M, måste dit imorgon igen och kolla om jag
hittar nåt till Kick-Offen på fredag. Kul med lite nytt!

Ikväll blev det lite ändrade planer, men sånt gillar vi!
Jag och Johan puttrar hem till Aspen och Lego och käkar tacos ikväll,
så nu lär jag sätta lite fart här!

Hoppas ni har en trevlig helg så länge!
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: