luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Karaktärslös?

Kategori: My life..

Sa godmorgon till världen för andra gången denna dag kl 17:15.
Råkade visst somna på soffan då jag kom hem...
Men vi börjar från början.

Igår kväll åkte vi hem till Aspen och Lego i Bröttjärna!
Vi åt tacos och spelade spel - en jättelyckad kväll!
Jag älskar att göra impulsiva saker!
Superkul - och en returmiddag kommer så småningom!

Imorse väcktes jag av en len stämma som grattade mig på internationella kvinnodagen, talade om för mig att jag kunde sova en stund till och sa att han skulle fixa frukost. Bättre än så är svårt att ha det, tack bästa!! :)
Efter frukost åkte jag förbi hos mormor och hälsade på i väntan på att kupolen skulle öppna. Vi drack en kopp kaffe och småpratade om ditt och datt.
Hon är härlig min mormor!
Efter mormor åkte jag till kupolen...
Inte så faligt mycket folk där idag. Inte så mycket folk = shoppingvänligt.
Shoppingvänligt = Glädje!!
Hittade en hel del - bilder kommer!

När jag var "färdig" var jag tvärslut och hungrig..
Aj aj aj, här kommer bomben... jag åkte till Max och köpte skräpmat.
Sen åkte jag hem och tröck i mig varje smula och somnade sen av utmattning på soffan. Och "försov" mig från träningen med en hel timme.
Oups...
Här hade det kunnat sluta och så var det på väg att bli, men icke!!
Jag drog på mig träningskläderna och åkte till Svea, Forza fick det bli!
Jag har povat Forza en gång tidigare, kom ihåg att det var rätt svårt och
att man blev trött i armarna av det. Oj va rätt jag hade.



De första minutrarna tyckte jag att det var rätt tråkigt och tekniskt svårt,
tänkte att det här blir då skulle bli sista gången...
Men sen gjorde jag en mental helomvändning och sa till mig själv att "nu ska jag ge detta en chans och jag ska ha roligt under tiden".
Och roligt blev det, och svettigt!!
Och armarna är så trötta att jag faktiskt har svårt att skriva på tangentbordet!
Träningsvärk är att vänta!

Ibland tackar jag min karaktärslöshet för att den sätter
igång kämparglöden i mig.
Intet ont som inte har nåt gott med sig, eller vad säger man?

Beck-film på teven nu - because I'm worth it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: