luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Friskus!

Kategori: My life..

Gokväll!

Vilken härlig (och lång) dag det här blev!
Jag har hunnit med frukost på sängen, halvslummer till vasaloppet, skrillor med papsen, jourbesök på folktandvården med mamsen, lååångt telefonsamtal med uppdateringar från Brötjärna, pump på Svea, besök hos bästa grannen och slappning på soffan. Och jag tycker inte jag har stressat det minsta. Nice!

Jag har verkligen världens bästa granne!
Idag försåg hon mig med både kvällsmat och matlåda till imorgon,
och inte vilken mat som helst heller... A-K är gourmet!!!
Grillad kyckling med HEMMAGJORD jordnötssås som jag åt ikväll, och i morgondagens matlåda ligger (s?)mördegsinbakad fläskfilé med bacon, svamp, vitlök och massa gott och till det kokta grönsaker! Mumma!
Mumma mumma mumma! *för dig Emmy* ;)

Upptäckte idag att jag ju faktiskt är frisk igen!
När hände det? Kanske i fredags?
Ibland räcker det att släppa fokus från problemet en stund,
och när du nästa gång ska ta en titt så har det löst sig självt!
Känns hur som helst jäkligt skönt att va på banan så snabbt igen, det var väl bara en snabb snorbomb som satte sig i rören.
Kände helt plötsligt hur min kropp återigen kändes lätt och mottaglig för hårt arbete, nu ska jag sätta igång träningen igen!
Tänker börja med att träna bort morgondagens (ja jag är tvärsäker) träningsvärk med en timmes spinning, sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda!
Loppa: en utmaning är kanske inte en sån dum idé...?

Jag ska ha som mission att tänka på min hållning den kommande veckan!
Jag har en taskig hållning, eller halva jag har en taskig hållning.
Jag har liksom en gamnacke.. Sköldpaddshals.



Nu ska jag skrida fram som om jag bar en bok på huvudet.
Någon mer som behöver sträcka på sig kanske?

"Nu fortsätter långfilmen"...

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    I så fall ska jag sluta tänka på mitt halsont ett tag...då kanske det också försvinner :=)

    2009-03-03 | 10:17:31
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: