luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sträckt och spinnad

Kategori: My life..

Idag har jag sträckt på mig - lång rygg och rak nacke hela dagen!
Kanske är det för att jag ansträngt muskler jag sällan anstränger som jag
varit tung i huvudet och stel i nacken, troligtvis.
Antog ni utmaningen?

Fick trampa ensam på spinningen idag...
A-K som skulle följa bestämde sig för att ha trevligt med Loppa istället.
Lämnad i sticket! Det var ju snällt! ;)
Klart att det var lätt att lämna mig ensam och svettas i mörkret när alternativet var en god film i gott sällskap.... också i mörkret.
A-K förresten, har du sett denna film på dig och skotergirlsen?

Idag ska jag göra ett ryck med köksoffan igen har jag tänkt.
Vill få klar eländet nån gång!
Fast måndagskoman har sänkt sin tunga slöja av trötthet över mig.
Ögonlocken känns tunga, tunga. Gäsp!

Ja ja, jag lär väl..

Kommentarer

  • Maria i Motala säger:

    Nu får du skärpa dig, hur länge har du hållit på med soffan egentligen, va? Skojar bara. Mitt motto är ofta "varför göra idag, det du kan skjuta upp till imorgon?". Kul att läsa det du skriver varje dag. Det är det första jag gör när jag kommer till jobbet på morgonen.

    2009-03-03 | 07:14:31

Kommentera inlägget här: