luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

La voix

Kategori: My life..

Idag hade nog spinning-Marit satt i nya Duracellbatterier ändå...
Tror inte jag någonsin varit så trött efter 15 minuter som jag var idag,
men som en vis(s) Mr Pettersson en gång sa;
"Jag kan det jag vill och jag orkar det jag vill!"
Och visst var det så, jag cyklade och jag segrade (över mig själv)!

Blodpudding på menyn ikväll.
När jag var yngre brukade jag av grupptryck säga att jag inte gillade blodpudding, men det gjorde jag. Tycker att några skivor blodpudding tillsammans med lingonsylt (eller äppelmos), lite keso och kikärter eller något liknande kan få det att vattnas i munnen! Smask!

Imorgon är jag ledig!!
Ännu en av mina sparade semesterdagar som skall förbrukas.
Ikea står på schemat - det är dags för det stora kökslucke-inköpet!
Det kommer verkligen bli ett lyft för mitt kök!
Så fiiiint!

Vad tyckte ni om melodifestivalen förresten?
Jag tycker nog att det var en av de rätta låtarna som vann!
Har gått och nynnat hela dagen!

Je t'aime pour toujours,
entends la voix.
Je t'aime nuit et jour,
en naissant toi.
Je vis ma vie pour toi,
c'est le reve pour moi.
Je t'aime pour toujours, entends la voix.

Man kanske skulle damma av sin klassiska röst igen och testa?
För 10 år sen (herregud, är det så länge!?) var det vardagsmat, men nu..?
Njaee, jag skonar grannarna!

Over & Out!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Har Melodifestivalen VARIT redan??? Haha...jag undrar vilken planet jag bor på egentligen....asg

    2009-03-17 | 19:03:00
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: