luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Operation "hinna med"

Kategori: My life..

Tiden rinner ifrån mig..
Jag vill hinna så mycket jämt men jag hinner inget!

Idag efter jobbet var det dags för operation "hinna med".
Började med att åka förbi Maxi och göra en stödhandling, fortsatte hem för
klädprovning inför fredag. Insåg rätt snabbt att jag måste lämna tillbaka de beiga
brallorna jag köpte häromdagen, fattar inte vad jag tänkte på..
Jag har väl aldrig velat ha ett par beiga byxor?
Blir att åka till kupolen på lunchen imorgon.

Kom fram till att det var ett par brallor som jag köpte för ett par månader sen
(som fortfarande låg i garderoben - ouppfållade med prislappen kvar
som passade bäst till det jag rivit fram. Det blir till å sy ikväll..
Herregud, jag har så mycket kläder men INGET som jag vill ha!

Någonstans här måste jag också äta, fick bli tomatsoppa med skaldjursblandning och en grov ostmacka. Nu går både disk- och tvättmaskinen varm.
Klockan nio börjar DHW och då ska jag va färdig tänkte jag!
Hoppas kan man ju!

Idag har vi haft källarrensning på jobbet!
Alla akter, div pämar, bokföring och annat som är äldre än 10 år
skulle köras till Bäckelund för att brinna!
Vi möblerade också efter väggarna med gamla hurtsar och någon ny hylla,
golvet sopades rent och allting plockades undan så nu kan vi ha
personalfest de lux i arkivet om vi vill! *ha ha*

Nej hörrni, nål och tråd är framplockat!
Daaaa...

Kommentarer

  • ma och pa säger:

    Är det morot och piska som gäller för att få nåt gjort hemma?

    2009-03-10 | 21:16:32
  • Anna säger:

    Det är ju det...

    2009-03-10 | 22:16:07
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/
  • Anna Andersson säger:

    Jag tycker att du både vill och hinner mycket :) Din blogg är alltid fullspäckad med diverse aktiviteter och göromål. Jag förstår inte hur du hinner med allt. Jag är dock ganska övertygad om att ditt dygn har fler timmar än mitt :=)

    2009-03-11 | 11:59:13
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: