luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Man ska inte sova bort livet... daaaa

Kategori: My life..

Var tar tiden vägen?
Det undrar jag ofta, så också idag...

Bokade av lunchspinningen kl 12, insåg att det blir för tight med tiden.
Istället springer jag runt här hemma och städar mig svettig, sen har jag planerat för en frisk promenad i solskenet innan jag gör mig iordning för avresa.
Jag som skulle dra mig ända till klockan åtta i morse blev väckt, först av en dryg katt och sen av solens stålar på mina ögonlock, redan före klockan sju.
Jag låg iofs och drog mig till åtta, men ändå.

Jag sprang ut till bilen tidigare (hade glömt motorvärmaren), då blev jag jättetrött i kroppen, precis som om jag sprungit 5 km eller nåt..
Tror jag gör bäst i att ta det lite lugnt med träningen idag med.
Promenad är nog tillräckligt!
Huvudet fungerar iaf än så länge och tur är väl det.
Lite frisk luft kommer också att fylla på tänk-reserven.

Såg att Horace hade skrivit en kommentar... *asg*
Mycket bra, NU vet vi alla det där med presenningar!
Hälsa familjen Horace! ;)

Dags att dammsuga igen!
Vrooom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: