luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Oh what a beautiful mooorning, oh what a beautiful day...

Kategori: My life..

Vilken underbar dag!

Var uppe med tuppen för tidig avfärd mot Ikea,
idag var det äntligen dags att införskaffa köksluckorna jag trånat efter ett tag!
Solen sken och fåglarna kvittrade, sol inne sol i sinne.
Det blir verkligen kanon!

Var hemma redan vid halv tre, så jag hann gå på pumpen med Ullis idag.
Känner redan att mina muskler kommer att ömma imorgon, men det gör då ingenting alls, det är skönt med träningsvärk har vi ju konstaterat..
Det nya passet (release i söndags) var riktigt bra!
Nu är jag på banan med träningen igen känner jag, knät gör lite ont
i vissa vinklar, men det stoppar mig inte!

Förutom träning så har jag blivit renoveringsinspirerad så jag har målartvättat, skrubbat och spacklat träskivan som sitter ovanför kaklet i köket.
Nu ska den målas vit. Vitt vitt vitt - vackert!!
Jag har tagit några "före-bilder", så ni kommer att få se skillnaden sen när allt är klart. Frågan är om jag ens kommer att känna igen mig?

Snart börjar DHW, innan det ska jag hinna med en del så jag lär avsluta här idag. Tvättmaskinen och diskmaskinen brummar redan plikttroget, men jag vill sätta igång med köket, nu nu nu!

Försök få bort mitt fåniga leende idag!
*ler*

Kommentarer

  • mams säger:

    Lär dig tapetsera nu när du har duracellkraftsinspiration så kan du få komma hit och göra ett handtag!

    2009-03-17 | 21:17:10

Kommentera inlägget här: