luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Utmaning

Kategori: My life..

Nu har det slagit slint för alla i min närhet tror jag.
Kanske tom för mig? Bitterljuva händelser...
Frågan har nu kommit upp från två olika håll:
"Anna, ska vi inte göra tjejklassikern?"

Tjejvättern
10 mils gnessande på en sadel..
Det kanske jag kan överleva, med lite tur och mycket pepp.

Vansbro Tjejsim,
1000 m simning i iskallt vatten - motströms!!
"Man kan ju ha våtdräkt", ja visst kan man det, men var hittar man en sån?
En som man dessutom kommer i?
Och vad händer när man blir trött? "Jag skulle beh.." blubb-blubb.".behöva vil.."
blubb-blubb-blubb-blubb.. och där drunknade Anna.

Lidingö Tjejlopp
10 km löpning.
Detta är nog den gren jag fruktar minst, man kan ju i värsta fall gå.

Tjejvasan
3 mils stakande...
Om jag ska genomföra detta så krävs ett par nya skidor..
..och att det blir vinter nästa år igen.

Herregud.

Ska jag?

Kommentarer

  • Lottie säger:

    Klart du ska :) Ingenting är omöjligt:

    DRÖM-VISION-MÅL står det i mina böcker här!

    2009-03-05 | 15:55:33
  • Andreas C säger:

    JA! För fasen! (;

    2009-03-05 | 16:29:46
    Bloggadress: http://www.andreas-carlsson.se
  • Moster säger:

    Klart du ska. Har det slagit slint för dotra mi, kan det välslå slint för syrrans doter åxå. Stånka å träna på du. Vill man så kan man!

    2009-03-05 | 19:24:46
  • Anna G säger:

    Klart du ska! Jag har gjort den, och har man bara vilja så funkar det galant och det vet jag ju att du har :) Go girl!!!

    Kram

    2009-03-05 | 20:14:24

Kommentera inlägget här: