luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Utmaning av lite annan karaktär

Kategori: My life..

Är utmanad av Geraldine och det går ut på följande:

*Gå in i mappen mina bilder.
*Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
*Visa bilden i bloggen och skriv sedan något om den.
*Utmana 6 st andra.
*Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Jag utmanar:
Johan
Basse
Jonsson
Anna A

Emmy
Vedran


Night Rider

På fullaste allvar!! *asg*
Jag har en mapp som heter "Fula saker", och detta var bild nr 6.
Uscha!

Kommentarer

  • Geraldine säger:

    HAHAHAHAHA!!!

    Fy f-n vad klockrent:)

    Kram på dig!

    2009-03-05 | 20:18:07
    Bloggadress: http://www.geraldineenglund.blogspot.com
  • Sebastian säger:

    förlåt, men palla. Den bilden gör nog mer skada än nytta på bloggen! (; alltså den jag borde lägga upp*

    2009-03-05 | 22:21:13
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • emmy säger:

    hahaha...åh den hade jag nästan glömt=)

    2009-03-05 | 23:23:25
  • Loppa säger:

    Ha ha haha...erkänn nu att mappen heter snyggon jag aldrig kan glömma:-)

    2009-03-05 | 23:35:00

Kommentera inlägget här: