luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Walked a mile in my shoes..

Kategori: My life..

Oh yeah!

Kom precis hem från min promenad.
Det blev den planerade turen runt Kvarnsveden och det blev det planerade kaffet hos mormen! Hon tycker det är så kul när man kommer förbi och ibland får jag dåligt samvete för att jag inte hinner oftare, men så är det.

Nu ska jag värma på lite mat och springa genom duschen, sen väntar besök på kupolen och veckohandling... Jag ska till kupolen för att prova kläder till onsdagens modevisning i Mockfjärd! Vet inte om jag berättat att jag ska vara konfrencier? Har jag?
Jag och min gamla klasskompis (lekis-6:an, paralellklass 7-9) Sven skall hålla i alla presentationer och jag ska sjunga lite med..
Första gången jag gör nåt sånt (utanför skolan) så det är lite pirrigt.
Om någon är intresserad att komma så är det på onsdag den 25/3 kl 19:30 i Mockfjärdsskolans matsal, tror det kostar 100 kronor och biljetter går att köpa på lite olika ställen i Gagnefs kommun. Vet att det kommer delas ut goodiebags från bl.a Make Up Store, sen kommer det vara uppträdanden av "lokala förmågor" och modevisning från bl.a Jack & Jones, Cubus och Gina Tricot. Kom dit vettja!

När jag kommer hem blir det full fart med snabeldrake, målning och div plock,
kanske kommer Loppa förbi en sväng också! Det blir kul!
Detta innebär dock att jag skippar After Worken, jag KAN inte hinna allt!

Dags att tralla mig in i köket!
Har fortfarande musiken från promenaden i huvudet - allt från Macarena, Snälla snälla, La Voix, This is the life, Give it 2 me.. etc etc.

"Stay the night, won't you Stay the night"
*shaking my hips while writing - crazy woman*

Kommentarer

  • mams och paps säger:

    vilken speed-drog går du på egentligen?

    2009-03-20 | 17:09:01
  • A säger:

    Tingalin.. tingaliiiiin... come on baby shake that siiing from russia tooo bejiiiing

    2009-03-20 | 20:53:09
  • Anonym säger:

    Jag vill oxå va meeeed!!

    2009-03-21 | 09:19:48
  • Anna Andersson säger:

    Har hört talas om modevisningen! Får se om jag har möjlighet att kika dit. Kramen

    2009-03-21 | 12:35:02
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: