luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Alanis och jag

Kategori: My life..

I'm broke but I'm happy
I'm poor but I'm kind
I'm short but I'm healthy, yeah

Visst går allt mycket lättare och fortare om man har musik!
Har fått massor gjort, bara packningen kvar nu..

Och det har jag ju glömt berätta för er...
Jag ska bli fäbodjänta! :)
Jag och J åker upp till buan imorgon efter jobbet.
Det ska bli så skönt att bara få "vara".
Omsluten av naturens egen tystnad, dvs vindens sus i träden och fågelkvitter,
kanske blir det regn och åska, kanske sol.
Fasiken, nu längtar jag!

Men innan buan ska jag till Örebro på utbildning.
Vi klämmer ihop oss sex pers i Jonas "Sittochträng", det finns ett extrasäte
längst bak och det är ämnat för en person med korta ben. Känns som mig.

Nu måste jag sätta igång med packningen, sen blir det koma till 5.00.

Godnatti alla!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Har du också igelkottaben?

    2009-05-08 | 22:45:56

Kommentera inlägget här: